Els econacionalistes recorden que la darrera legislatura es va enderrocar la Quadra, un dels edificis més singulars de Gandia, per a la seua imminent construcció.

El Centre Cívic de Beniopa és un dels projectes que Compromís ha inclòs per finançar-lo amb el pla Camps.

GANDIA, 13 de febrer de 2012

La passada legislatura, l’Ajuntament de Gandia, mitjançant l’empresa pública Iniciatives Públiques de Gandia, S.A., va adquirir l’antiga quadra de Beniopa i va encomanar a l’arquitecte Carlos Jiménez el projecte de centre cívic, aparcament i habitatges de protecció oficial. La suposada imminet realització d’este projecte va dur aparellat l’enderrocament d’un dels edificis més singulars de Gandia i, per suposat, de Beniopa.

És per aquesta raó, que el Grup Municipal del BLOC-Verds: Compromís es pregunta ara que ha estat del promés projecte i reivindica la seua construcció, atesa la necessitat del barri. De fet, Compromís ha demanat la inclusió del Centre Cívic al llistat de projectes que podrien finançar-se amb el pla Confiança, una vegada rebutjat el del Tramvia a la Mar.

Josep Miquel Moya també ha demanat la consulta de l’expedient del projecte i que a la propera Comissió Delegada del Ple d’Arquitectura, Urbanisme, Habitatge, Medi Ambient i Serveis Urbans, s’incloga un punt en l’ordre del dia per tractar la qüestió.

Foto: Gente de la Safor