Els econacionalistes feliciten l’arquitecte Alberto Peñín i les administracions implicades.

Els membres del Grup Municipal del BLOC-Verds a l’Ajuntament de Gandia, acompanyats per l’arquitecte-director, Alberto Peñín, van visitar ahir els treballs de restauració de la Seu Col·legiata, els quals estan a punt de finalitzar. Les obres han suposat una magnífica intervenció de sanejament, neteja i restauració, a l’espera de l’enllumenat interior i la rehabilitació del campanar i de l’absis, encara pendents.

Els econacionalistes es congratulen de l’esplèndid resultat de l’actuació en un dels edificis històrics més importants de la ciutat “i que han permès, a més, conèixer i rescatar detalls amagats als ulls dels gandians durant molts anys i que ajudaran a la seua pervivència”.

Així, a l’espera de la seua finalització, el BLOC vol felicitar totes les parts implicades: la pròpia Col·legiata, l’Associació Amics de la Seu, la Generalitat Valenciana i l’Ajuntament de Gandia, i molt especialment l’arquitecte Alberto Peñín.

“Perquè si darrerament, el govern municipal no ha donat massa mostres de sensibilitat envers el nostre patrimoni (el xicotet patrimoni, podríem dir), la restauració de la Seu pot ser un exemple que capgire esta dinàmica”, ha destacat Josep Miquel Moya.