Els exregidors Cebrià Molinero, Paco Candela, Bernat Rodríguez, Emili Selfa i Marcel·lí Giner mostren públicament el seu suport a la candidatura que encapçala Josep Miquel Moya.

Per als econacionalistes aquesta serà una campanya neta, amb propostes “que prioritzaran els interessos de la ciutat per damunt dels personals o de partit”.

EMILI SELFA: “Des del govern o des de l’oposició sempre hem tingut capacitat per a treballar de forma decisiva per la ciutat”.

BERNAT RODRÍGUEZ: “No entenc perquè des d’una part de l’esquerra es busca uniformitzar la ciutat. Jo reivindique la diversitat”.

MARCEL·LÍ GINER: “Defensar el BLOC és treballar pels valors del nostre poble”.

JOSEP M MOYA: “A nosaltres ningú ens pot dir que hem governat mai amb la dreta”.

CEBRIÀ MOLINERO: “Els dirigents del PSOE han traït els principis del seu partit… Que algú m’explique la diferència entre Orengo i Torró”.

Els regidors que durant 30 anys han defensat els interessos del nacionalisme progressista a la nostra ciutat han volgut comparèixer hui públicament per donar suport a la candidatura que el BLOC-Verds presenta a les eleccions municipals del 22 de maig, encapçalada per Josep M Moya. De fet, alguns d’ells com Emili Selfa, Bernat Rodríguez o Cebrià Molinero tancaran la llista simbòlicament. D’altres com Marcel·lí Giner o Paco Candela, el primer edil nacionalista, donen el seu suport de forma pública. Finalment, Candela no ha pogut assistir per motius de salut, però ha traslladat el seu compromís.

Emili Selfa s’ha mostrat orgullós del treball realitzat pel nacionalisme durant totes les legislatures democràtiques. “Des del govern o l’oposició sempre hem tingut capacitat per a intervindre de forma decisiva per fer de Gandia una ciutat més moderna, més valenciana… Això sí, mai hem prioritzat com a objectiu polític el governar per governar.

Altres no poden dir el mateix”. Selfa ha recordat que al llarg de la seua història mai han pactat amb partits de dreta.
Per la seua banda, Marcel·lí Giner ha assegurat que recolzant al BLOC “manifeste el meu compromís, el meu convenciment personal i ferm que donar suport al BLOC és defendre els valors que el nostre poble necessita per a subsistir com a tal”.

Bernat Rodríguez ha defensat la diversitat del BLOC que és un reflex també de la diversitat de la ciutat, “per això no entenc perquè des de l’esquerra s’intenta uniformar la ciutat. Gandia és producte de la diversitat i ahí estem també els partits, els quals som els matisos d’eixa diversitat”.

També contundent ha estat un dels primers regidors nacionalistes. Per a Cebrià Molinero donar suport al BLOC és estar en contra de les polítiques neoliberals que castiguen els treballadors i les treballadores i les nacionalitats.

Molinero ha acusat els dirigents locals del PSOE de “trair els principis del seu propi partit, només per mantindre’s al poder. Que algú m’explique la diferència entre Orengo i Torró”.