Els candidats visiten les seues dels mitjans per donar-los un USB personalitzat amb el programa que el grup municipal que han definit com el compromís amb la ciutadania. Veieu totes les fotografies a la pàgina del Facebook.

Amb la finalitat d’estalviar i de ser ecològics els econacionalistes han triat este suport digital per a fer arribar als periodistes els centenats de les propostes que tenen com a eix central la creació de llocs de treball.

Com és tradició, Josep M. Moya, Facund Puig i Lorena Milvaques, candidats del BLOC a l’Ajuntament de Gandia, han visitat els mitjans de comunicació per a entregar-los el seu programa electoral.

L’eix central del programa és l’ocupació, al voltant del qual es proposen centenars de propostes des de les diferents àrees (economia, medi ambient, benestar social, joventut, cultura, etc.) que aborden noves maneres de generar treball.
“Teniu a les vostres mans el programa electoral del Bloc que, juntament amb Iniciativa i Els Verds, formem la coalició electoral Compromís per Gandia. Vos pregaria que el llegíreu. Conté les propostes que hem anat arreplegant de totes i de tots el col·lectius i el veïnat de la ciutat. Potser per això, perquè naixen de la ciutadania, no trobareu projectes espectaculars, costosíssims i probablement irrealitzables, sinó idees sensates que ens ajudaran a solucionar els problemes reals del present i ens prepararan millor per al futur.”

Per a la Coalició Compromís, este Programa Electoral és un contracte que signen amb la ciutadania i que es comprometen a complir. “No és una llista aparatosa, un catàleg de projectes grandiosos, per impressionar a ningú. És el nostre compromís amb la gent. Un compromís que, si volen, firmarem el 22 de maig.”

El programa electoral del BLOC-I-Verds, Coalició-Compromís ja està a l’abast de tothom i el podeu consultar a esta web.