El BLOC-Verds Compromís continua amb les reunions amb els col·lectius de Gandia per donar-los a conèixer les seus propostes. Hui han visitat els sindicats CCOO, STAS i STEPV.

Josep M. Moya: “Continuarem treballant estretament amb ells per a la creació de treball estable a Gandia, perquè són un dels principal agents econòmics i socials de la ciutat”.

Durant les reunions, sindicats i candidats del BLOC-Verds han parlat dels conflictes que pateixen els treballadors i de les reformes laborals i socials que s’han dut a terme sense satisfacció. Però, sobretot s’ha tractat el tema de l’atur, principal problema de la ciutat que afecta a més de 8.000 persones, i que des del BLOC-Verds es comprometen a combatre.
Concretament, a la reunió amb CCOO, el candidat a l’alcaldia pel BLOC-Verds Compromís, Josep M. Moya, ha manifestat la importància de mantindre contacte permanent amb els agents econòmics i socials de la ciutat i d’entregar-los les propostes del BLOC-Verds: “propostes que ja han estat consensuades abans amb tots ells i que, per tant, signifiquen un contracte signat amb la ciutadania”.

Moya, a més, els ha recordat que diversos punts del programa han estat ja defensats al llarg de la legislatura, tot i que alguns d’ells no han arribat a bon terme, com ara el Consell Econòmic i Social o el Consell de Formació Professional. En esta línia s’ha compromès a continuar defensant eixes propostes i a estudiar-ne de noves per al futur, sempre obert al diàleg i a treballar conjuntament amb els sindicats per millorar la situació dels treballadors i de les persones aturades.
Per la seua banda Josep Carrascosa, coordinador comarcal de CCOO, ha agraït públicament la visita de Josep M. Moya, així com també ha agraït la resta de reunions que s’han celebrat durant esta legislatura per buscar solucions quan calia. També confia en què es continue treballant d’esta manera.

El BLOC-Verds Compromís continuarà demà el diàleg amb els sindicats; en concret, es reunirà amb els representants de la UGT i la CGT.