Per al líder ecologista i candidat del BLOC-Verds, les úniques polítiques verdes que s’han fet a l’Ajuntament de Gandia han sigut gràcies a l’acció i la participació del BLOC-Verds. “Per fi coneguem els projectes mediambientals de la resta de partits que són un zero a l’esquerra”. Ródenas anuncia un ambiciós programa d’activitats mediambientals que es desenvoluparan els caps de setmana.

Este matí el conegut activista mediambiental i candidat independent pel BLOC-verds Compromís ha lamentat que la resta de partits no incorporen cap projecte verd i que l’Ajuntament haja deixat un buit pel que fa a polítiques mediambientals.

Per contra, ha assegurat que el BLOC-Verds Compromís conté una sèrie de propostes destinades a millorar les zones verdes de la ciutat i a cobrir les necessitat d’eixa gent que demanda una major pressa de consciència, de participació i d’actuació sobre el mediambient, entre les quals cal destacar les següents:

– La creació d’un programa agrari ecològic; la creació d’un jardí botànic i una xara d’escoles verdes

– La creació d’una anella verda al voltant de la ciutat, des d’on s’oxigene l’entremat urbà. A través de la ramificació d’unes sendes verdes, la natura arribarà al cor de Gandia

– El foment d’un pla d’energies alternatives i de l’empresariat responsable

– La gestió eficient del territori forestal natural i agrícola, amb la creació dels espais naturals del barranc Benipoa, del castell de Bairén i de la serra Falconera- Meravelles
Per acabar, Ródenas ha demanat el vot de confiança a tots aquells que estan en desacord amb les polítiques mediambientals de l’Ajuntament i que demanen accions concretes com la creació de nous espais verds o l’organització d’activitats verdes per als caps de setmana.