Els econacionalistes són coneixedors que el govern local encara no ha complit amb les obligacions concretes en el 2012 amb la Mancomunitat, nombroses empreses o col·lectius socials com Cáritas.

JOSEP MIQUEL MOYA: “Cal recordar que l’alcalde es va comprometre a pagar en 30 dies les factures generades pel nou govern municipal”.

Gandia, 8 de juny de 2012.- El BLOC-Verds: Compromís a l’Ajuntament de Gandia recorda que un dels compromisos adquirits per l’alcalde de la ciutat fou el de complir escrupulosament amb les seues obligacions de pagament, especialment les derivades de l’execució dels pressupostos de 2012 i següents. “Però som coneixedors del deute que, d’obligacions concretes en el 2012, es té amb la Mancomunitat de Municipis de la Safor, amb nombroses empreses o, fins i tot, amb col·lectius socials com Cáritas, segons afirmacions realitzades recentment pel seu Director.”

Per aquesta raó, Compromís es pregunta si l’ajuntament està incomplint amb la seua obligació de pagar les factures en el termini de 30 dies, segons la Llei 15/2010 de mesures de lluita contra la morositat.

Els econacionalistes també volen saber quan es pensa liquidar els deutes del 2012 contrets amb la Mancomunitat, és a dir, els que són responsabilitat directa seua, des que està governant i no herència de l’anterior govern”.