Compromís comprova amb perplexitat “com el govern no ha fet res per portar  l’exposició de la Fundació “La Caixa” a la platja de Gandia aquest estiu, tal i com es va comprometre l’any passat.”

Gandia, 06 de juliol de 2012.- Tradicionalment la Fundació “La Caixa” oferia durant bona part de l’estiu a la platja de Gandia unes exposicions molts interessants i de gran qualitat didàctica. Compromís recorda que l’any passat el nou govern no va cedir l’espai per a la carpa (zona del port, al costat de l’església de Sant Nicolau). “Després de les denúncies dels grups de l’oposició es va assegurar que enguany es buscaria una nova ubicació consensuada amb els organitzadors de la mostra itinerant”.
I és en aquest sentit, que el regidor del Grup Municipal del BLOC-Verds: Compromís a l’Ajuntament de Gandia, Facund Puig va preguntar ahir el govern municipal sobre les raons per les quals enguany tampoc s’ha instal·lat l’esmentada carpa. “Vam observar amb perplexitat  la resposta del responsable de cultura, excusant-se en què la fundació no s’havia posat en contacte amb l’ajuntament. Dic jo que el consistori podria haver fet el camí contrari i parlar amb “la Caixa”.”

Per a Puig la desídia del govern demostra la falta de voluntat per portar a la nostra ciutat espais divulgatius i de qualitat. “El PP ha apostat més per oferir als  visitants bous i lluites de gladiadors. Lamentem que siguen els turistes i la ciutadania els qui paguem les conseqüències”.