Enric Morera, a instàncies del grup municipal de Gandia, recorda al Conseller que “en cas de no agilitzar l’arribada dels diners que els deuen es podria tancar l’Associació de la Safor d’Ajuda a Malalts Mentals de Gandia, deixant sense feina als treballadors i sense atenció a moltes persones amb problemes de malalties mentals”.

Gandia, 20 de setembre de 2012._
La Junta Directiva d’ASAEM ha comunicat públicament la situació socio-econòmica que pateixen, que fa que es plantege la renuncia a la gestió del CRIS i CD “La Safor”. La mancança de compromís per part de la Conselleria de Benestar Social i Justícia en l’atorgament de les subvencions per al mantiment dels centres de discapacitats, fa que perille no sols el futur del centre, els seus usuaris i treballadors, sinó que posa en risc la supervivència d’ASAEM i la resta de centres i programes que gestiona. Aquest retard en el pagament de les subvencions suposa que ASAEM adeute als seus treballadors set nòmines i hala suspès el pagament als proveïdors.

Per tot això, el Síndic del Grup Parlamentari de Compromís ha preguntat si el Conseller “té coneixement que en cas de no agilitzar l’arribada dels diners que els deuen es podria tancar la ASAEM de Gandia, deixant sense feina als treballadors i sense atenció a moltes persones amb problemes de malalties mentals”.

Morera també s’ha interessat per “quan pensen de manera definitiva abonar les quantitats que es deuen a la ASAEM de Gandia.”