Els econacionalistes defensen els beneficis per a Gandia i la comarca dels serveis que presta l’ens i demanen al govern local i a la Generalitat que paguen els deutes.

Gandia, 21 de setembre de 2012.-

Després de les amenaces de l’alcalde de Gandia, Arturo Torró amb abandonar la Mancomunitat Municipis de la Safor, el regidor del Grup Municipal del BLOC-Verds: Compromís a l’Ajuntament de Gandia, Facund Puig ha denunciat hui el que considera un capítol més “de la forma d’actuar xantatgista” del govern local del PP de Gandia.

Compromís recorda que la Mancomunitat és una institució important per a Gandia i la comarca i ofereix serveis públics beneficiosos per a la totalitat de la Safor i, en especial per als gandians i les gandianes.

“El que ha de fer el PP es pagar i demanar a la Generalitat que faça el mateix amb el deute pendent amb l’ens comarcal, perquè està abocant-la al tancament”.

Finalment, Puig ha recordat que Torró, “en lloc de dinamitar el que ha de fer és reivindicar la capitalitat de la nostra ciutat” i, en conseqüència, donar exemple a la resta de municipis amb deutes pendents amb la Mancomunitat.