El BLOC-Compromís de Gandia s’ha reunit aquest matí amb representants dels principals sindicats a la nostra ciutat.

LORENA MILVAQUES: “Estem davant d’una agressió sense precedents al conjunt de la classe treballadora. Per això és necessària una resposta conjunta i coordinada que obligue als governs europeus a canviar de polítiques”.

Gandia, 7 de novembre de 2012.-

Com sabeu, la convocatòria de Vaga General, per al pròxim dimecres, 14 de Novembre és una resposta d’oposició a tota Europa a una política que beneficia a l’1% de la població en detriment del 99%.

Per a Compromís, “aquesta política ens està portant a una recessió de dimensions molt importants. Una recessió que està destruint ocupació, fixa i temporal; expulsant del mercat de treball a dones, joves i migrants; reduint les pensions; deixant sense expectativa de futur a les noves generacions i acabant amb els drets laborals i les prestacions socials que tant ens havien costat d’aconseguir”.

És per aquesta raó que els regidors del BLOC-Verds: Compromís, Lorena Milvaques i Facund Puig, acompanyats de les secretàries locals d’Organització i Política Municipal, Laura Morant i Alícia Izquierdo, respectivament, s’han reunit amb els representants d’alguns dels principals sindicats a la nostra ciutat: La Intersindical, Comissions Obreres i la UGT.

“En primer lloc, volem manifestar-los, com no podia ser d’altra manera, el suport toral de Compromís a la Vaga General convocada per al pròxim dimecres, així com conèixer, de primera mà, les accions previstes per les centrals sindicals”. Milvaques també ha animat els militants, simpatitzants de Compromís i la ciutadania en general a secundar massivament les accions de protesta previstes el 14-N.

Cal recordem que la vaga té una dimensió laboral, però també social.