Tot i alegrar-se, per a Compromís és paradoxal que el govern del PP assumisca les nòmines del personal del Centre de Dia d’ASAEM, que no és competència seua, però no pague des del mes de febrer a l’empresa que gestiona per al consistori el servei d’assistència domiciliària.

Lorena Milvques denuncia que les treballadores no han cobrat el salari corresponent a novembre.

El Grup Municipal del BLOC-Verds Compromís a l’Ajuntament de Gandia ha mostrat hui la seua satisfacció després de l’acord entre l’Associació de Malalts Mentals de la Safor (ASAEM) i l’Ajuntament de Gandia perquè el consistori es faça càrrec, a partir de 2013, de la gestió administrativa del CRIS i el Centre de Dia de la Safor. “Pensem que és una bona notícia per a l’associació, els treballadors i les treballadores, així como els usuaris d’aquest servei que corria perill de tancament com a conseqüència de l’impagament per part de la Generalitat”.

No obstant això, per a la portaveu, Lorena Milvaques “resulta més que paradoxal que el govern del PP es faça càrrec d’una competència autonòmica, mentre abandona les pròpies“. I és que Compromís ha denunciat que l’Ajuntament de Gandia no paga a l’empresa que gestiona el Servei d’Atenció Domiciliària, el SAT, des del passat mes de febrer. Com a conseqüència d’això, l’empresa ha anunciat als treballadors que no cobraran fins que es regularitze la situació. “De fet, hem pogut constatar que el personal ja no ha cobrat la nòmina corresponent al mes de novembre. Pensem que això és inadmisible i, per tant, eixigim a Torró que assumisca les seues competències”.