La jove gandiana s’ha marcat com a objectius treballar per defensar les polítiques de joventut, sobretot en matèria d’ocupació i aposta per una “democràcia participativa, lúnica que pot rebre aquest nom i no l’actual circ que ara vivim”.

La nova Secretària Local del BLOC JOVE-Compromís de Gandia té 26 anys i és tècnica d’educació infantil i estudiant de psicologia. És mare d’un xiquet de cinc anys “per al qual vull un futur millot del que es presenta si les coses continuen pel mateix camí”.

Clara Garcia Costa enceta la nova etapa il·lusionada, “satisfeta, perquè l’organització de la qual forme part és un partit que sempre ha lluitat, des de l’honestedat, per combatre la desigualtat social (en tots els aspectes) i ho ha fet des de l’únic marc adequat, el propi país”.

Pel que fa als objectius que s’ha marcat com a nova responsable dels joves nacionalistes destaca la defensa de les polítiques de joventut i la lluita contra la desocupació, que afecta sensiblement a aquest sector d’edat. A més, “lluitarem per una democràcia participativa, l’única que pot rebre aquest nom i no l’actual circ que ara vivim”.

El seu compromís també “és continuar amb la línia encetada per l’anterior secretària local, Laura Morant, hui responsable del col·lectiu local del BLOC-Compromís de Gandia, la qual és tot un exemple de treball, esforç i eficàcia”.