LAURA MORANT: “Si el senyor Soler no té temps per dedicar-lo a una de les  seues responsabilitats de govern com és la política juvenil, el convidem a replantejar-se eixa tasca dins de l’organigrama de Torró.”

Gandia, 12 de febrer de 2013.-

Arran del tancament del Casal Jove de Gandia, que només obrirà per realitzar serveis mínims, decisió que es va prendre a la darrera Comissió de Presidents del Consell dels Joves de Gandia, des del Col·lectiu Local del BLOC-Compromís de Gandia volen manifestar el seu “suport davant d’aquelles mesures per  poder aconseguir que CJG no desaparega i el Casal Jove puga continuar amb la tasca que fins ara ha realitzat”, tant pel que fa a la programació juvenil com a l’assessorament i ajuda de qualsevol ciutadà que haja passat per les seues portes.

La Secretària Local del BLOC-Compromís, Laura Morant, ha explicat que el CJG ha estat una entitat referent a tot el territori valencià, pel treball dels tècnics i per la implicació en matèria de joventut. “No obstant, la política del departament de joventut s’ha centrat a recol.locar membres del partit popular en el mateix departament o “en espais afins” pagats amb diners públics com a la “nova oficina jove de Gandia”  en detriment del Casal Jove que costa la meitat de mantidre que la nova oficina jove”.

Així mateix, considerem que és inadmissible, que un regidor de joventut isca en un mitjà de comunicació dient que desconeixia que s’anaven a tancar les portes. “A la darrera assemblea de presidents del CJG, la seua entitat NNGG quedava ben assabentada del les mesures de denúncia que es portarien a terme.”

Per la seua banda, Clara Garcia, Secretària Local del BLOC JOVE, considera que “si finalment s’aconsegueix no haver d’acomiadar cap dels quatre treballadors actuals del Casal Jove, i que no s’hagen de tancar definitivament les seus portes, aleshores ens alegrarem del bon fer d’aquest departament. De no ser així, passarà a ser recordat com el pitjor departament de joventut d’aquesta ciutat”.