Es tracta del nou canal de vídeos de la portaveu del Grup Municipal de Compromís a l’Ajuntament de Gandia, Lorena Milvaques, amb el qual es vol fer arribar a la ciutadania els seus missatges d’una forma directa i fresca.

Gandia, 17 de Maig de 2013.-
#milvaques tv (mTV) agafa el testimoni de moyetaTV, el canal en youtube de Josep Miquel Moya que tan d’èxit va obtindre a les xarxes socials, tal i com demostren les milers de visualitzacions que va obtindre durant la seua existència. De fet, en el primer vídeo, que s’ha estrenat a les 12 hores de hui, l’ex regidor s’acomiada i dóna la benvinguda a la nova portaveu municipal, Lorena Milvaques.

Aquest vídeo i tots els que periòdicament s’aniran incorporant a #milvaquesTV, ha estat gravat i editat per la secretaria d’Imatge de l’Àrea de Comunicació, Imatge i Innovació de Compromís per Gandia.

“Esperem que us agrade, però sobretot esperem que siga una bona eina, com ho va ser MoyetaTV, amb què poder fer arribar el nostre missatge d’una manera directa i fresca.”