Compromís denuncia que és la primera vegada que el govern no convoca, abans o durant l’estiu, cap Comissió de Cultura per informar del pressupost de les festes, la programació o les activitats complementàries que s’hi realitzaran.

FACUND PUIG: “L’arrogància i l’autosatisfacció que practiquen els regidors populars sembla que els impedix fer partícips als regidors de la resta de grups del disseny de qualsevol iniciativa.”

Gandia, 30 d’agost de 2013.-

A mesura que avança la legislatura l’opacitat en matèria informativa i la falta de participació que ofereix el govern del PP de Gandia a la resta de grups polítics del consistori s’incrementa fins a extrems insospitats.

L’últim exemple, segons denuncia el Grup Municipal de Compromís a l’Ajuntament de Gandia, el trobem en el fet que quan falten quatre setmanes per a l’inici de la Fira de Gandia, el govern encara no ha convocat cap Comissió de Cultura per  informar ni del pressupost de les festes d’enguany, ni de la programació, ni de les activitats complementàries que es realitzaran.

“Desgraciadament, en cap órgan en què estem representats se’ns ha preguntat  si volien aportar alguna idea per a les festes majors de Gandia ni s’ha demanat cap tipus de parer, ni cap tipus de proposta al nostre grup.”

En eixe sentit, per al regidor Facund Puig, resulta “molt lamentable el nivell de menyspreu a què sotmet el Partit Popular els grups de l’oposició. L’arrogància i l’autosatisfacció que practiquen els regidors populars sembla que els impedix fer partícips als regidors de la resta de grups del disseny de qualsevol iniciativa.”

I és que Compromís no recorda que fins ara s’haguera produït una situació semblant a la que denuncien: que el govern municipal no haguera convocat abans d’iniciar l’estiu o al llarg del període estival una comissió per parlar de programació, pressupostos, activitats paral·leles a la Fira…

“Vicent Gregori, regidor de Cultura, hauria d’oferir algun tipus d’explicació per eixa manera tan poc democràtica  de procedir.”