Compromís per Gandia lamenta les pintades a la seu local del PP, però anima a la gent a protestar d’una forma pacífica contra les polítiques de retallades, balafiament o la corrupció de la dreta.

Gandia, 07 de desembre de 2013.-

La secretària local i portaveu de Compromís per Gandia, Laura Morant, ha lamentat les pintades contra la seu local del Partit Popular. Per a Compromís el vandalisme i la violència no tenen cabuda en un sistema democràtic. “Entenem que la gent estiga farta de la corrupció, de les retallades dels serveis públics, del balafiament dels diners, dels atacs continuats contra la nostra llengua i cultura, de l’augment dels impostos, etc… Però pensem que hi ha altres formes pacífiques de protesta per tal d’exigir i aconseguir apartar el PP de les institucions”.

Morant considera que no podem caure en el parany de convertir “el botxí en víctima” i ha animat la ciutadania a participar de les protestes i mobilitzacions organitzades d’una forma pacífica a la nostra ciutat, a fer-los arribar propostes per tal de propiciar un canvi, per exigir la dimissió del govern de la Generalitat i “fer fora la dreta del nostre ajuntament al 2015”.