Exigeixen a l’Ajuntament de Gandia el pagament del deute de 207.000 euros, “ja que la tasca que exerceix la protectora és molt important a la comarca i la seua desaparició és un luxe que no ens podem permetre ara mateix”.

Joves amb Compromís i Compromís per la Safor es sumen a la manifestació d’ SPAMA que tindrà lloc el proper dissabte 20 de desembre a les 11:30 h que eixirà des del passeig de les Germanies, al pont de la fira, fins a la plaça de l’Ajuntament.

SPAMA2

Des de Compromís Jove Gandia advertim sobre la problemàtica canina i felina que viu la nostra societat. Sobretot, en aquestes dates nadalenques en les quals es donen més casos d’abandonament d’animals de companyia animem a prendre consciència i respectar els animals.

SPAMA3

Així, ens veiem amb l’obligació de destacar que, malauradament, la Societat Protectora d’Animals i Medi Ambient de Gandia (SPAMA) es troba en una greu situació econòmica com a conseqüència de l’incompliment de pagament per part de l’Ajuntament de Gandia. Sense aquests fons la protectora manca de recursos i mitjans per funcionar amb normalitat i millorar les condicions de l’establiment.

Concretament, l’Ajuntament de Gandia té un deute amb la protectora d’aproximadament 207.000 €, açò fa molt difícil la realització de la seua tasca i mantindre una continutat amb normalitat. No oblidem que els afectats de tot açò són centenars de gats i gossos abandonats i/o ferits, els quals sense la protectora no tindrien cap atenció.

SPAMA4

Ara mateix, SPAMA sobreviu gràcies a les adopcions i donacions que es fan des de països com Alemanya, Holanda o Suïssa, però sobretot gràcies a les contribucions econòmiques de particulars que s’involucren personalment. “Allí a Alemanya estan més conscienciats del problema i pràcticament no abandonen cap animal”, ens comenta un dels encarregats de la protectora.

Davant d’aquesta situació d’emergència exigim a l’Ajuntament de Gandia el pagament del deute; ja que la tasca que exerceix la protectora és molt important a la comarca i la seua desaparició és un luxe que no ens podem permetre ara mateix.

SPAMA5Per tant, una vegada més, el personal d’SPAMA es vol fer visible a la societat perquè en siguen conscients de la realitat que viuen, ja que des de l’ajuntament fan el possible per no veure-la. Des de Joves amb Compromís la Safor anunciem que ens sumem a la manifestació d’ SPAMA que tindrà lloc el proper dissabte 20 de desembre a les 11:30 h que eixirà des del passeig de les Germanies, al pont de la fira, fins a la plaça de l’Ajuntament.

Animem, també, els ciutadans de la Safor que tinguen pensat ampliar la seua família aquest Nadal que es passen per SPAMA, de segur que troben un amic amb qui jugar i compartir junts bons moments.