Compromís exigeix explicacions per les raons de la censura a l’ens que algutina les associacions i moviments jovenils de la ciutat, després de 15 anys de presència ininterrompuda.

FACUND PUIG: “Nosaltres apostem per fomentar l’esperit crític dels joves i per això pensem que és intolerable i antidemocràtic que des del govern es castigue als qui no pensen com ells i es premie ‘els amics’ de l’Oficina Jove”.

El Grup Municipal de Compromís a l’Ajuntament de Gandia ha mostrat hui el seu malestar i indignació, després d’assabentar-se que el Departament de Joventut ha vetat la presència a la Fira de l’estudiant que s’inaugura dimarts del Consell dels Joves de Gandia, el màxim òrgan de representació del conjunt de les organitzacions, moviments i de la societat civil juvenil de la ciutat, el qual havia participat de forma ininterrompuda els darrers 15 anys.

“No trobem cap raó lògica que justifique una censura d’aquestes característiques. Només des de la visió irracional del govern del PP, de premiar ‘els amics’ (Oficina Jove) i de negar ‘el pa i la sal’ als joves de la ciutat que tenen una visió crítica amb les polítiques de joventut de l’Ajuntament”.

El regidor, Facund Puig, ha exigit explicacions a l’edil responsable, Víctor Soler, i ha mostrat tot el seu suport al CJG: “Nosaltres no tenim por al debat d’idees, tot el contrari, apostem per fomentar l’esperit crític dels més joves, com a garantia d’una societat plural i diversa. I per això pensem que és intolerable i antidemocràtic que des del PP es castigue i censure als qui no pensen com ells”.

Foto: Safor Guia