Els regidors del grup municipal no assistiran a la presentació d’aquesta vesprada a Foment, ja que no s’ha informat al respecte i recorden que el govern no ha convocat cap òrgan per informar al sector directament implicat.

El Grup Municipal de Compromís a l’Ajuntament de Gandia ha mostrat hui el seu malestar i indignació després d’assabentar-se de la celebració aquesta vesprada, a les 19.30 hores, al Foment, de la presentació del projecte “Ciutat Agroalimentària Gandia-La Safor”, impulsat pel govern local.

El regidor, Facund Puig, es pregunta “per què ara, a punt de finalitzar la legislatura, a una setmana que es convoquen les eleccions municipals, el govern del PP se’n recorda del sector agroalimentari i el considera tan important. Independentment dels objectius o el contingut del projecte, que no qüestionem, pensem que es tracta d’un acció netament electoralista per a enganyar la ciutadania i de la qual no s’ha informat el sector mitjançant cap òrgan municipal”.

És per aquesta raó, que Compromís ha declinat la invitació a assistir a la presentació del projecte que consideren poc ètica i electoralista.