La portaveu de Més Gandia i presidenta de la Junta de Districte de Santa Anna també considera que el futur Palau de Justícia s’ha de mantindre al barri i es compromet a fer totes les gestions necessàries per aconseguir que la Conselleria de Justícia el construïsca.

Arran de les informacions aparegudes en alguns mitjans de comunicació que es feien ressò de la proposta d’algun partit polític d’ubicar el nou edifici dels jutjats en el solar actualment ocupat per l’antic hospital Francesc de Borja, la presidenta de la Junta de Districte de Santa Anna i portaveu del Grup Municipal de Més Gandia, Lorena Milvaques, recorda que el solar on està ubicat l’antic hospital Francesc de Borja és propietat de la Tresoreria de la Seguretat Social i ha de tindre un ús sociosanitari.

“A més, fa ja uns quants anys l’Ajuntament de Gandia va destinar un solar ubicat en el districte de Santa Anna perquè s’hi contruïra el nou Palau de Justícia de Gandia. Els veïns i veïnes de Santa Anna continuen reivindicant, amb tot el dret i tota la raó del món, que l’edifici del Palau de Justícia s’ubique en el seu districte”.

És per aquesta raó que Milvaques manifesta el total suport a esta reivindicació veïnal i es compromet a continuar realitzant totes les gestions necessàries per aconseguir que la Conselleria de Justícia construïsca el nou Palau de Justícia en el barri de Santa Anna.