• Destaca l’experiència política, tècnica i de gestió de l’ex regidor gandià, que sens dubte serà vital per a desenvolupar les polítiques del Consell en aquest camp.
  • L’alegria és doble, ja que a la mateixa Conselleria també hi ha un altre membre destacat del col·lectiu local, ex primer Tinent d’Alcalde de Gandia, Josep Miquel Moya, qui repeteix com a Director General d’Esports.

El col·lectiu local de Compromís per Gandia està d’enhorabona, després de publicar-se hui en el Diari Oficial de la Generalitat el nomenament de l’ex regidor gandià, Facund Puig, com a nou Cap de Gabinet de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, que encapçala el company de Compromís, Vicent Marzà.

“A més d’una gran alegria per l’amic, Facund Puig, és un motiu d’orgull i un honor per al nostre col·lectiu que es reconega la vàlua personal, tècnica i política d’un membre del nostre col·lectiu. També per a la ciutat de Gandia i la Safor serà molt positiu tindre presència en una conselleria tant important, pel que fa a la defensa de l’educació pública, de qualitat i en la nostra llengua, el nostre patrimoni cultural, l’esport, etc…”, ha assegurat el secretari local de Compromís.

Per a Ivà Bonet, l’alegria és doble, ja que a la mateixa conselleria hi ha un altre membre destacat del col·lectiu local, com és Josep Miquel Moya. Qui fora primer Tinent d’Alcalde de l’Ajuntament de Gandia, a més de portaveu municipal durant 4 legislatures, va estar reelegit recentment com a Director General d’Esports en el Govern del Botànic 2.