La regidora de Polítiques Econòmiques, Comerç, Indústria i Innovació, Vicenta Ferrer, ha anunciat l’aprovació en Junta de Govern de dos convenis en matèria de comerç i indústria amb associacions d’empreses de la ciutat per un valor total de 30.000 euros.

Els dos acords, de 15.000 euros cadascun, han sigut un amb l’Associació Gandia Comercial Centre Històric i l’altre amb l’Associació d’Empresaris de la Safor (AES). “Són una aposta més per a fomentar la col·laboració públic-privada entre l’Ajuntament de Gandia i les empreses de la ciutat. Aquest treball conjunt és clau per tal de poder avançar en la millora del teixit empresarial del municipi i, per tant, aconseguir promoure l’economia de Gandia”, ha expressat Ferrer.

El suport a l’Associació del Centre Històric serà per a la dinamització turística-comercial de la ciutat de Gandia. D’altra banda, la col·laboració amb AES serà per a la realització d’activitats de millora de la mobilitat, el medi ambient urbà i la promoció de les empreses en l’ús de les Noves Tecnologies de la Informació i la Comunicació (NTIC) del Polígon Alcodar.

“Amb aquests convenis es pretén que els col·lectius empresarials puguen continuar progressant en el camí cap a la sostenibilitat i la implantació digital en la ciutat. D’aquesta manera, aconseguim respondre a les necessitats bàsiques dels ciutadans i les empreses de Gandia”, ha manifestat la regidora.