Arran de l’atac sofert pel Centre Islàmic de la Safor, el BLOC de Gandia vol manifestar la seua condemna i el seu suport als membres del centre, pel que consideren una mostra d’intolerància violenta, com les que des de fa temps patim també els nacionalistes.

“El respecte per totes les ideologies i creences i el dret a exercir les llibertats individuals són la base d’un sistema democràtic. Per això, ens resulten especialment condemnable qualsevol tipus d’acte que les coarte”.

Al mateix temps, demanem als membres del col·lectiu islàmic que no equiparen l’actuació d’un grupuscul amb la immensa majoria de la ciutadania de Gandia, sempre respectuosa i tolerant amb qualsevol cultura o religió, en nom de la qual, demana a les forces de seguretat que extremen els esforços per identificar els autors de l’atac, impedir que es tornen a reproduir i demostrar que no hi haurà cap permisivitat amb estes actituds.