El BLOC-Verds denuncia l’intent del govern d’emmordassar l’oposició llevant-los una dedicació exclusiva a un regidor i un assessor, però en canvi el PP manté les 12 dedicacions exclusives per als seus edils.

Els econacionalistes qualifiquen l’actitud de Torró de “dictatorial” i “covard”.

JOSEP MIQUEL MOYA: “Malgrat la seua covardia i prepotència, aquest reduït grup municipal continuarà treballant, més que mai, per evitar que gent antidemocràtica com Torró torne a governar aquesta ciutat”.

Gandia, 30 de març de 2012.-

Per al Grup Municipal del BLOC-Verds: Compromís l’alcalde de Gandia, Arturo Torró ha sobrepassat una línia roja com mai s’havia fet a l’Ajuntament, el que demostra que està instal·lat “en una venjança permanent” i que és un “covard” perquè té por al treball de l’oposició “i no creu en la democràcia, a pesar que s’ha servit d’ella per a exercir-la de manera implacable i un poc estúpida”.

El portaveu, Josep Miquel Moya ha recordat que el PP no farà cap rebaixa en les seues exclusives, manté les 12 actuals i una parcial. “Tampoc ha dit res l’alcalde dels vora 50 contractats entre familiars, amics, membres de la llista electoral, de les executives del PP i Nuevas Generaciones, etc… que té a les diferents empreses públiques i amagats en empreses de prestacions de serveis”.

Compromís ha anunciat que en breu farà públic el llistat ‘d’enxufats’ del govern local.