Per al Grup Municipal del BLOC-Verds a l’Ajuntament de Gandia l’augment al voltant d’un 40 per cent de la matriculació impedirà que moltes famílies opten per no portar els seus fills a les escoletes.

FACUND PUIG: “Per a nosaltres parlar d’educació no és parlar de xifres, sinò de persones i del seu futur. I aquesta no és la millor manera de garantir el futur de la nostra infantesa”.

Gandia, 2 de maig de 2012.-  El regidor del Grup Municipal del BLOC-Verds: Compromís a l’Ajuntament de Gandia, Facund Puig ha recordat aquest matí que el PP va votar a favor la darrera legislatura de la gratuïtat  de les escoletes públiques infantils a Gandia, però “ara que governen han canviat de parèixer d’una forma lamentable”.

I és que per als econacionalistes el canvi de titularitat de les escoletes, que passen a ser gestionades de forma privada per una empresa pública no ha fet sinò afavorir un increment salvatge del preu de matriculació fins a vora el 40 per cent. “L’increment provocarà que moltes famílies amb pocs recursos desistiran de portar els seus fills i filles a les escoles infantils municipals. El govern, en lloc de fomentar el procés d’aprenentage de 0 a 3 anys, el que fa és entrebancar-lo”.

I és que per a Compromís “parlar d’educació no és parlar de xifres, sinò de persones i del seu futur. I aquesta no és la millor manera de garantir el futur de la nostra infantesa”.

Puig ha anunciat que el seu grup votarà demà en contra de l’augment dels preus de les escoletes públiques infantils al plenari ordinari.