-Els nacionalistes tenen una cita important el proper divendres 14 de desembre amb la celebració del seu 6é Congrés Local, d’on eixirà una nova Executiva Local. Lorena Milvaques no optarà a la reelecció.

-Es marquen com a repte fer de Gandia una ciutat de referència al si de les Comarques Centrals Valencianes, des del govern.

Gandia, 5 de desembre de 2012.-

El proper divendres dia 14 de desembre tindrà lloc el 6é Congrés del BLOC de Gandia, amb el lema “més Compromís, més Gandia”. Aquest congrés s’emmarca dins de la programació de congresos locals que s’han anat succeint a les ciutats i pobles de la Safor tal i com ho marquen els estatuts aprovats al passat Congrés Nacional del BLOC.

La militància del partit està convocada a un procés de reflexió i de treball per convertir el BLOC en l’alternativa política de transparència i democràcia de la ciutat ducal.

L’acte començarà a les 20 hores. Del Congrés Local eixirà una nova executiva, amb un secretari o secretària local que encapçalarà una llista amb persones amb ganes d’utilitzar la política com a una ferramenta per millorar l’entorn immmediat. Una Executiva Local que de ben segur serà renovada, amb molta força i disposta a treballar pels ciutadans i les ciutadanes de Gandia. També tindrà lloc el debat i aprovació del document polític, per a la redacció del qual la ciutadania pot enviar propostes i suggeriments al correu [email protected].  Així mateix, des del BLOC traçarem les línies bàsiques de treball de cara als propers anys.

L’actual secretària Local, Lorena Milvaques, ha volgut destacar que “front al sistema bipartidista, nosaltres fem una política de transparència, de progrés, de crítica constructiva…  Escoltem els veïns i les veïnes; els ciutadans i les ciutadanes; donem resposta i oferim solucions als problemes de la gent. Creiem que la política ha de servir per aconseguir que la ciutadania puga conviure amb la tranquil·litat i la seguretat que les administracions estan per ajudar”.

La presentació de candidatures a la Secretaria Local estarà oberta fins el dilluns 10 de desembre. De moment, l’actual secretària local, Lorena Milvaques no optarà a la reelecció, atesa la seua condició recent de portaveu a l’Ajuntament de Gandia. D’aquesta manera, i com ve sent habitual, es vol garantir la indepèndencia del partit i el grup municipal.

Una vegada finalitzat el Congrés hi haurà un “sopar-picadeta” per tal de continuar compartint experiències i il·lusions entre tots els assistents.

Proposta de reglament.

Document polític.