Compromís denuncia la total opacitat en la gestió i l’absoluta falta de respecte de l’Alcalde de Gandia cap als representants d’una part de la ciutadania.

El passat dijous, 13 de desembre, els regidors de l’Ajuntament de Gandia, com a socis únics de la societat “Iniciatives Públiques de Gandia, S.A.”, fórem convocats per constituir i reunir la Junta General Universal de la mateixa, on anava a debatre’s, com a punt de l’ordre del dia, la remoció i cessament de tots els consellers actuals membres del Consell d’Administració, i el nomenament, si fora el cas, dels nous membres. “Una Junta a la qual els dos regidors del BLOC Compromís de Gandia acudírem sense haver tingut accés a cap tipus de documentació per poder analitzar-la amb tranquil·litat i poder prendre un possicionament raonat”.

Per aquesta raó, denuncien que, una vegada més, Torró i el govern del Partit Popular “ningunegen els membres de l’oposició i els amaguen la informació. És intolerable que el regidor i regidora del BLOC Compromís ens hàgem d’enterar pels mitjans de comunicació del possible cessament del nostre representant al Consell d’Administració de l’empresa pública”.

Per a Compromís, però, el més lamentable de tot és que, de prendre’s esta decisió, Torró veurà acomplit així el seu màxim objectiu: deixar de ser controlat i de passar informació als membres de l’oposició d’actuacions tan sensibles econòmicament per a esta ciutat com la realització de macroconcerts, corregudes de bous i instal·lacions de maremàgnums, entre d’altres.

“Per no parlar també que fa no res s’aprovaven els comptes de l’empresa pública, on al voltant d’un milió d’euros anaven destinats al pagament de sous dels enxufats d’este govern del Sr. Torró i del Partit Popular, i als quals ja no tindrem cap accés”.