Facund Puig: “Al primer exercici integrament responsabilitat del PP ja s’ha aprovat un paquet de factures extrapressupostàries de vora cinc milions i mig d’euros”.

La mesura més rellevant que es va aprovar a la Comissió d’Hisenda d’aquesta setmana ha sigut l’aprovació del primer paquet de factures que no s’han pogut pagar amb càrrec al pressupost del 2012. Un conjunt de factures que ascendeixen a més de 5.375.500 euros. El Bloc-Verds Compromís va votar en contra d’aquesta proposta, que a més a més, contava amb un informe de ‘reparo’ per part de l’interventor municipal.

Segons ha assenyalat el regidor, Facund Puig, que hi va participar a la Comissió, aquesta elevada quantitat de factures fora de pressupost, demostra que el govern del Partit Popular “continua gastant a mans plenes, sense tindre en compte la disminució dels ingressos municipals”.

Puig ha explicat que “fa un parell de mesos que el nostre grup va afirmar que la gestió del partit popular a l’ajuntament de Gandia ens duria a la ruïna. Desgraciadament, comencen a proliferar indicis de que eixa afirmació no era exagerada”.

El regidor econacionalista ha recordat que primer es va anunciar l’existència de quinze milions d’euros en factures pendents de pagament, a ram de la publicació de l’informe de morositat del segon trimestre. Ara, “ens hem assabentat dels vora cinc milions i mig d’euros de la primera tanda de factures que no han cabut en el pressupost de 2012, el primer que és integrament de responsabilitat del Partit Popular”.

D’altra banda, el representant del Bloc-Verds: Compromís en la Comissió d’Hisenda va demanar al Govern Municipal que informe als grups de l’oposició del resultat del informe de morositat del tercer trimestre que “quatre mesos després d’haver acabat eixe període de temps encara no ha sigut difós”.