– L’Associació Internacional d’Escriptors i Artistes ha premiat el “25 d’Abril, 1707” com a la millor obra escultòrica de 2013 al territori espanyol.

– Alícia Izquierdo lamenta que el PP i Torró siguen els únics que no valoren la qualitat de l’obra, el prestigi internacional de l’artista d’Alcoi i l’oportunitat de promoció per a Gandia.

Gandia, 27 de desembre de 2013.-

L’Associació Internacional d’Escriptors i Artistes (International Writers & Artists Association) amb seu als Estats Units (Toledo, Ohio) ha reconegut l’obra “25 d’Abril, 1707”, d’Antoni Miró, ubicada a la plaça 25 d’Abril de Gandia com a la millor escultura d’Espanya a l’any 2013. Per al prestigiós ens l’obra de Miró ha demostrat “aconseguir els principis i propòsits dels escriptors i artistes internacionals” i, per tant, es reconeix Miró com a “millor escultor d’Espanya” l’any 2013.

La responsable de l’Àrea de Cultura de Compromís per Gandia, Alícia Izquierdo, ha felicitat Miró per l’important reconeixement “no només a l’artista i a la seua obra, sinò també a la nostra ciutat que té l’orgull d’acollir l’escultura”.

Per aquesta raó, Izquierdo ha lamentat que el PP local i l’alcalde, Arturo Torró, “siguen els únics incapaços de valorar la qualitat de l’obra escultòrica, el prestigi de Miró i l’oportunitat de projecció exterior que per a la nostra ciutat  representen. “

Per a Compromís, el premi és una raó més per demanar al govern local que recapacite i faça marxa enrere en la seua intenció de desmantellar l’escultura “25 d’Abril, 1707”, d’Antoni Miró.