IMG_0799Les regidores de Compromís per Gandia que formen part del Grup municipal Més Gandia, atenent el manament de l’Assemblea local de Compromís, han votat en contra de la proposta d’acord amb Aguas de Valencia.

La regidora Laura Morant, portaveu local de Compromís, ha manifestat que “sempre hem sigut crítics, des de l’inici, en l’obtenció dels 55 milions del cànon de l’aigua. Sobretot pel que va ser la seua destinació. Mai no van estar els diners destinats on havien d’estar: inversions en el cicle de l’aigua”.

Seguint aquest posicionament crític, Compromís per Gandia ha decidit ser coherent amb ella, perquè “estem en contra del retorn dels 55 milions del cànon de l’aigua a Aguas de Valencia i necessitàvem temps per buscar altres mecanismes tot i que entenem que el temps jugava en contra”, segons Morant.

“No volem ni podem oblidar que la situació actual és la conseqüència d’una dolenta gestió del PSOE liderat per l’exalcalde José Manuel Orengo, i de la mateixa manera hem de criticar l’oposició del PP a l’actualització dels preus de l’aigua durant els seus 4 anys de govern, però en algun moment havia de fer-se. Si s’haguera fet quan tocava i i el Partit Popular haguera sigut més responsable i menys populista, la situació seria menys complicada”, ha afegit Laura Morant, ja que ha de ser de nou el govern actual qui haja d’assumir la responsabilitat amb la ciutat que va defugir Arturo Torró.

Compromís per Gandia continua treballant en Més Gandia i, segons Morant, “pensem que allò més positiu que té l’esquerra és que podem discrepar i és sa pensar diferent, sense dubtar del bon fer de la regidoria competent”.