El grup municipal de Més Gandia ha presentat una esmena on recull les reivindicacions veïnals històriques de tancament a les 2h de la matinada dels locals d’oci a la plaça del Castell

El grup lamenta l’oposició de la resta de grups a la proposta de reducció horària del tancament dels locals d’oci

Xavi Ródenas: “és una llàstima perquè es tracta d’una esmena que fa justícia a la llarga i costosa lluita veïnal per a que vertaderament es complisca la sentència i es faça compatible l’oci amb el dret al descans de les persones que hi resideixen”

El Grup Municipal de Més Gandia ha presentat aquest matí a la Comissió d’Urbanisme una esmena, que sol·licitava una reducció de l’horari de tancament (de 3 a 2 de la matinada), a la proposta del departament d’Urbanisme sobre en compliment de la sentència que declara Zona Acústicament Saturada (ZAS) la plaça del Castell. Els vots en contra de PSOE, PP i C’S ha impedit la seua aprovació, a pesar de recollir les reivindicacions veïnals històriques.

“És una llàstima, perquè es tracta d’una esmena que fa justícia a la llarga i costosa lluita veïnal per a que vertaderament es complisca la sentència i es faça compatible l’oci amb el dret al descans de les persones que hi resideixen”.

Tot i això, el regidor Xavier Ródenas ha recordat que el dictamen que ha eixit de la comissió haurà de ser aprovat pel tribunal de justícia competent i, a més, haurà de revisar-se anualment per comprovar l’eficàcia de les mesures.