La Fira de l’esport celebra la seua quarta edició.

– El 6 i 7 d’abril tindrà lloc una nova edició de la Fira de l’esport al passeig de Germanies, en el tram davant de l’antic hospital.

– Un complet i continu programa d’activitats per a totes les edats que comptarà amb la presència d’associacions i clubs esportius; informació sobre salut i nutrició; material per a esportistes; exhibicions; ensinistrament caní; taller de natura i titelles per als més menuts, entre d’altres.

La presidenta de la Junta de Districte Roís de Corella, Liduvina Gil, al costat de la regidora delegada de Polítiques Econòmiques, Alícia Izquierdo i el president de l’Associació de Comerciants de Roís de Corella, Julio Cantó, han presentat hui en roda de premsa la IV Fira de l’Esport que se celebrarà durant el cap de setmana del 6 al 7 d’abril a la nostra localitat.

El tram enfront de l’antic hospital comarcal del passeig de Germanies s’omplirà de carpes relacionades amb l’esport: fitness, patinatge, zumba, ciclisme, running, windsurf, vela, bàsquet, tir amb arc, karate, judo i capoeira entre d’altres estaran representats. També hi haurà lloc per a associacions i clubs esportius.

Alícia Izquierdo ha recordat que aquesta iniciativa va partir de l’Associació de Comerciants de Roís de Corella i que durant quatre anys “no només s’ha consolidat, s

inó que s’ha ampliat, perquè ha millorat pel que fa a qualitat i quantitat. Ja va néixer com una fira molt important, amb molta presència i moltes activitats i que ja s’ha convertit en un referent“. La fira ha contribuït a millorar el teixit comercial del districte. Izquierdo ha agraït la tasca que realitza la Junta de Districte i l’esforç de l’Associació de Comerciants de Roís de Corella, als integrants ha qualificat de “molt actius“.

Per la seua banda, Liduvina Gil ha al·ludit a les activitats que s’estan duent a terme durant tot l’any al districte que presideix i que han contribuït a la seua dinamització després del tancament de l’antic hospital comarcal: mercat dels dimarts, Cultur Pop, concurs de paelles i la Fira de l’esport, entre d’altres.

Julio Cantó ha comentat que “enguany hem compactat un poquet l’espai a causa de les obres de l’hospital, però sense baixar la quantitat de participants, que arribaran a 40“. Hi haurà informació sobre salut i nutrició, esports i també comptarà amb àrea educativa.

La fira comptarà amb un tatami de 100 metres quadrats per a exhibicions d’arts marcials i un escenari que, entre d’altres, comptarà amb l’actuació del Centre de Majors.

S’ha pensat també en el públic infantil. Per als més petits tots dos dies a partir de les 11:30 hores, i el dissabte, també a les 18 hores, la companyia de Circ de la Safor ofereix el seu espectacle de titelles “Don Pepito”; també hi haurà activitats educatives sobre com tenir cura de la natura.

Així mateix es comptarà amb la presència de “Superherois” que al llarg de tota la fira informaran de les contínues activitats que es vagen desenvolupant.
Destaca la demostració d’ensinistrament i un certamen de perruqueria canina.
Des de l’ajuntament i l’associació organitzadora es convida a la ciutadania a participar en la IV Fira de l’esport.