
Compromís denúncia la manca de neteja del Barranc de Sant Nicolau des del Polígon fins al Grau
Facund Puig: «És lamentable que any rere any, hàgem de ser nosaltres els que hàgem de recordar al govern municipal la neteja del Barranc de Sant Nicolau per a evitar possibles inundacions». Gandia, 22 d’octubre de 2014.- Com cada any, per aquestes dates, ens trobem en una època de possibles fortes pluges. És per això, […]



