
“La UE Gandia és un projecte en solitari del PP. Compromís estarà present per tindre ‘cura’ del que es faça amb els diners públics”
Des de Compromís expliquen que l’alcalde els va informar del projecte ja tancat: “L’única aportació que han deixat fer al nostre grup ha sigut la creació d’una comissió de seguiment, de la qual formarem part per una qüestió de responsabilitat. Volem seguir cada pas que es done, per tal que la gestió econòmica estiga el […]



